Skip to content

De experts van delta

Home / Over Delta / Team Delta

delta-team-jan-urlings

Jan is marktonderzoeker in hart en nieren en zit ruim 30 jaar in het vak. In de loop der jaren heeft hij ruime ervaring opgedaan met alle mogelijke marketingvraagstukken (B2B en B2C) en vormen van onderzoek.

Jan werkte eerder bij drie zeer uiteenlopende gerenommeerde bureaus: SKIM, Research International en MetrixLab. Met Delta Marktonderzoek geeft hij sinds 2013 invulling aan zijn visie op optimaal marktonderzoek: door intensieve samenwerking met klanten en collega’s marketingvraagstukken op praktische wijze oplossen, zodat opdrachtgevers gefundeerde beslissingen kunnen nemen en direct acties kunnen ondernemen.

delta-team-leonie-harkes

Leonie is al haar hele leven gefascineerd door het, soms irrationele, gedrag van mensen. Deze interesse maakte haar keuze voor het onderzoeksvak bijna vanzelfsprekend. Inmiddels werkt ze al 10 jaar met veel plezier als marktonderzoeker. Met een master Economische Psychologie op zak en een CV waarop Blauw Research, Radio Nederland Wereldomroep en Forum Business Research zijn terug te vinden, heeft Leonie een schat aan onderzoekskennis en -ervaring.

Ze hecht veel waarde aan de bruikbaarheid van onderzoeksresultaten voor haar klanten, ongeacht of het daarvoor nodig is de doelstelling aan te scherpen, een out-of-the-box methode toe te passen, of op een creatieve manier de resultaten te presenteren.

Reviews

Logo ABN Amro
ANWB
BASIC-FIT-oranje-grijs
Logo BNP Paribas Cardif
Bouwend-nederland
Dagravit-e1550744578756
Exact-e1484663357225
Logo Excilor
first-choice-brand-logo
Gemeente-Amsterdam
gwoon
Holland Casino
Hotelschool
HTM-e1484667081114
JDE
Mauritshuis
Logo Nationale Bioscoopbon
Logo ONVZ
Superunie-e1484667071927
rabo-bank-logo
Valdispert-e1550744749600
Van-Thiel-Company
Vemedia
Voetbalnl