Skip to content

De experts van delta

Home / Over Delta / Team Delta

delta-team-jan-urlings

Jan is marktonderzoeker in hart en nieren en zit ruim 30 jaar in het vak. In de loop der jaren heeft hij ruime ervaring opgedaan met alle mogelijke marketingvraagstukken (B2B en B2C) en vormen van onderzoek.

Jan werkte eerder bij drie zeer uiteenlopende gerenommeerde bureaus: SKIM, Research International en MetrixLab. Met Delta Marktonderzoek geeft hij sinds 2013 invulling aan zijn visie op optimaal marktonderzoek: door intensieve samenwerking met klanten en collega’s marketingvraagstukken op praktische wijze oplossen, zodat opdrachtgevers gefundeerde beslissingen kunnen nemen en direct acties kunnen ondernemen.

delta-team-leonie-harkes

Leonie is al haar hele leven gefascineerd door het, soms irrationele, gedrag van mensen. Deze interesse maakte haar keuze voor het onderzoeksvak bijna vanzelfsprekend. Inmiddels werkt ze al 15 jaar met veel plezier als marktonderzoeker. Met een master Economische Psychologie op zak en een CV waarop Blauw Research, Radio Nederland Wereldomroep en Forum Business Research zijn terug te vinden, heeft Leonie een schat aan onderzoekskennis en -ervaring.

Ze hecht veel waarde aan de bruikbaarheid van onderzoeksresultaten voor haar klanten, ongeacht of het daarvoor nodig is de doelstelling aan te scherpen, een out-of-the-box methode toe te passen, of op een creatieve manier de resultaten te presenteren.

Reviews

Logo ABN Amro
Airios
ANWB
BASIC-FIT-oranje-grijs
Logo BNP Paribas Cardif
Cooper Consumer Health
Dagravit-e1550744578756
Gemeente-Amsterdam
Holland Casino
Hotelschool
HTM
JDE
Mauritshuis
Modulari
Multilease
Logo Nationale Bioscoopbon
onehundred_logo
ProRail
rabo-bank-logo
Superunie-e1484667071927
The Park Playground
Van-Thiel-Company
Voetbalnl
Wereldmuseum