De experts van delta
Home / Over Delta / Team Delta

Jan is marktonderzoeker in hart en nieren en zit ruim 30 jaar in het vak. In de loop der jaren heeft hij ruime ervaring opgedaan met alle mogelijke marketingvraagstukken (B2B en B2C) en vormen van onderzoek.
Jan werkte eerder bij drie zeer uiteenlopende gerenommeerde bureaus: SKIM, Research International en MetrixLab. Met Delta Marktonderzoek geeft hij sinds 2013 invulling aan zijn visie op optimaal marktonderzoek: door intensieve samenwerking met klanten en collega’s marketingvraagstukken op praktische wijze oplossen, zodat opdrachtgevers gefundeerde beslissingen kunnen nemen en direct acties kunnen ondernemen.

Leonie is al haar hele leven gefascineerd door het, soms irrationele, gedrag van mensen. Deze interesse maakte haar keuze voor het onderzoeksvak bijna vanzelfsprekend. Inmiddels werkt ze al 15 jaar met veel plezier als marktonderzoeker. Met een master Economische Psychologie op zak en een CV waarop Blauw Research, Radio Nederland Wereldomroep en Forum Business Research zijn terug te vinden, heeft Leonie een schat aan onderzoekskennis en -ervaring.
Ze hecht veel waarde aan de bruikbaarheid van onderzoeksresultaten voor haar klanten, ongeacht of het daarvoor nodig is de doelstelling aan te scherpen, een out-of-the-box methode toe te passen, of op een creatieve manier de resultaten te presenteren.
Reviews

Felix van der Kooi, directeur Voetbalmedia
‘’Het onderzoek levert ons zo veel waardevolle extra informatie op van onze gebruikers. Hierdoor kunnen we heel gericht aanpassingen doorvoeren en/of nieuwe ontwikkelingen in gang zetten. Door de kundigheid van Delta zijn we in aanloop naar en tijdens de onderzoeksperiode altijd in staat om snel te schakelen met betrouwbare rapportages als uitkomst.”

Ernst Steinmeier, Rabobank
“Dankzij dit medewerkersonderzoek ieder kwartaal kunnen we de communicatie telkens afstemmen op de actuele behoeften en zo de agile cultuur steeds verder versterken.”

Arnold Tromp, Jacobs Douwe Egberts Professional
“Excellent job done by Delta. Throughout the project Delta really acted as a true pro-active partner, coming up with ideas around methodology and reporting, all combining existing work, research and theoretical frameworks. The outcomes were presented in a very actionable way and form a great foundation for JDE Pro in acquiring new customers.”

Frederique Holdert, Vemedia Consumer Health
“De lean en mean aanpak van concepttesting bij Delta bevalt ons erg goed, met een korte doorlooptijd kunnen we snel diverse concepten screenen en zo een goede indruk krijgen van wat werkt en niet werkt in de ontwikkelde concepten. De samenwerking verloopt altijd vlot en flexibel.”

Suzanne Burger, Gemeente Amsterdam
“Weten wat er speelt onder je doelgroep, wat hun gedrag is en hun intentie en je communicatiestrategie daarop kunnen aanpassen, bleken key in het succes van de invoering van de maatregel. Met Delta was het fijn en snel schakelen, ze waren een van onze partners die van grote waarde waren bij deze opgave.”

Onno Wittenberg, Mauritshuis
“De resultaten van het onderzoek maken overtuigend duidelijk op welke manier de Galerij met zijn unieke karakter het best gepositioneerd kan worden.”

Hugo Petit dit de la Roche, ANWB
“Dit is typisch zo’n vraagstuk waarbij een stapsgewijze aanpak je in staat stelt om als organisatie direct aan de slag te gaan met de verkregen inzichten. Delta kenmerkt zich door een grote mate van betrokkenheid. Het is prettig samenwerken!”

Patrick van Thiel, Van Thiel & Company
“Identity is destiny - en dus ook een belangrijk vertrekpunt bij het bouwen van een sterk merk. Deze archetypetest is echt goed!!!”

Wendy Smeets, Hotelschool The Hague
“Voor het blijven bieden van hoge kwaliteit onderwijs is concreet inzicht in de ervaringen van onze studenten essentieel. Delta schakelde snel en dacht continu met ons mee over de beste opzet. Dankzij korte doorlooptijden konden we direct aan de slag met de resultaten.”

Felix van der Kooi, directeur Voetbalmedia
‘’Het onderzoek levert ons zo veel waardevolle extra informatie op van onze gebruikers. Hierdoor kunnen we heel gericht aanpassingen doorvoeren en/of nieuwe ontwikkelingen in gang zetten. Door de kundigheid van Delta zijn we in aanloop naar en tijdens de onderzoeksperiode altijd in staat om snel te schakelen met betrouwbare rapportages als uitkomst.”

Mariëlle Romeijn, ONE HUNDRED restrooms
‘’De begeleiding van Delta kwam voort uit oprechte interesse en ze gingen ‘de extra mile’ voor ons.”

Lara Basting, BNP Paribas Cardif
‘’Dankzij de nieuwe inzichten uit dit onderzoek kunnen wij onze processen en communicatie verbeteren en de klanttevredenheid verhogen..”