Skip to content

Cases

Home / Cases

Death_to_stock_home_buyer_9

BNP Paribas Cardif Case: Compleet beeld van de klanttevredenheid tijdens de beoordeling van claims.

final_dts-bad-taste_14

ONE HUNDRED restrooms case: Klantbeleving optimaliseren door inzichten uit persoonlijke interviews

Zuid Hollands Landschap case

Zuid-Hollands Landschap case: pr-onderzoek over belang van natuur voor recreatie

person with VR-glasses playing a game

The Park Playground case: merk- en marktpotentieel voor een innovatief groepsuitje

Airios case

Airios case: internationaal conceptonderzoek resulteert in optimaal productontwerp

voetballer die voetbal het veld ingooit

Voetbal.nl case: Gebruikersonderzoek om applicatie (app) te optimaliseren

brainstormende mensen achter laptop

Rabobank Case: Medewerkersonderzoek om cultuuromslag naar Agile werken te monitoren

Case - Jacobs Douwe Egberts

Jacobs Douwe Egberts case: Strategische roadmap voor acquisitie dankzij customer journey onderzoek

Case - Vemedia - Concepttest

Vemedia case: Het winnende concept

Case - Gemeente Amsterdam - Effectmeting

Gemeente Amsterdam case: Effectieve communicatie dankzij campagne effectmetingen

Case - Mauritshuis - Customer experience

Mauritshuis case: Customer experience bij Galerij Prins Willem V

Case - Superunie - Verpakkingstest

Superunie case: Verpakkingstest om impact van redesign te bepalen

Case - Basic-Fit segmentatie

Basic-Fit case: Één markt, zes sport types

Case - Hotelschool - Course Evaluations

Hotelschool The Hague case: Vinger aan de pols dankzij frequente course evaluations

Case - Archetypetest

Archetypetest case: Duidelijk beeld van merkpersoonlijkheid

Case - ANWB - Merkassociaties

ANWB case: Nieuwe wegen voor de ANWB

Case - Information journey

Case: ‘Moments of Truth’ tijdens de information journey