Skip to content
Zuidhollandlaan 7, 2596 AL Den Haag
info@deltamarktonderzoek.nl
070 888 5222
Over Delta
Onderzoeksmethodes
Klant
Customer experience onderzoek
Klanttevredenheidsonderzoek
Omwonendenonderzoek
Segmentatie
Stakeholderonderzoek
Merk
Archetypetest
Concurrentieanalyse
Merkassociatieonderzoek
Product
Behoefte-inventarisatie
Concepttesting
Verpakkingsonderzoek
Haalbaarheidsonderzoek
Communicatie
Campagne effectmeting
Communicatie pre-test
Information journey
Cases
Blogs
Biases
Contact
offerte aanvragen
info@deltamarktonderzoek.nl
/
070 8885222
Over Delta
Onderzoeksmethodes
Productonderzoek
Merkonderzoek
Klantonderzoek
Communicatie onderzoek
Cases
Blogs
Biases
Contact
Over Delta
Onderzoeksmethodes
Productonderzoek
Merkonderzoek
Klantonderzoek
Communicatie onderzoek
Cases
Blogs
Biases
Contact
Cases
Home
/ Cases
Klanttevredenheidsonderzoek
BNP Paribas Cardif Case: Compleet beeld van de klanttevredenheid tijdens de beoordeling van claims.
Customer experience onderzoek
ONE HUNDRED restrooms case: Klantbeleving optimaliseren door inzichten uit persoonlijke interviews
PR-onderzoek
Zuid-Hollands Landschap case: pr-onderzoek over belang van natuur voor recreatie
Concurrentie analyse
,
Merkassociaties
The Park Playground case: merk- en marktpotentieel voor een innovatief groepsuitje
Concepttest
Airios case: internationaal conceptonderzoek resulteert in optimaal productontwerp
Gebruikersonderzoek
Voetbal.nl case: Gebruikersonderzoek om applicatie (app) te optimaliseren
Medewerkersonderzoek
Rabobank Case: Medewerkersonderzoek om cultuuromslag naar Agile werken te monitoren
Customer journey onderzoek
Jacobs Douwe Egberts case: Strategische roadmap voor acquisitie dankzij customer journey onderzoek
Concepttest
Vemedia case: Het winnende concept
Campagne effectmetingen
Gemeente Amsterdam case: Effectieve communicatie dankzij campagne effectmetingen
Customer experience
,
Visitor journey
Mauritshuis case: Customer experience bij Galerij Prins Willem V
Verpakkingstest
Superunie case: Verpakkingstest om impact van redesign te bepalen
Segmentatie
Basic-Fit case: Één markt, zes sport types
Course evaluations
Hotelschool The Hague case: Vinger aan de pols dankzij frequente course evaluations
Archetypetest
Archetypetest case: Duidelijk beeld van merkpersoonlijkheid
Merkassociaties
ANWB case: Nieuwe wegen voor de ANWB
Information journey
Case: ‘Moments of Truth’ tijdens de information journey